با يک ترفند ساده شما مي توانيد رايانه خود را در 4 ثانيه به صورت استاندارد خاموش کنيد، اين کار با نگه داشتن کليد پاور نيز امکان پذير است، اما در دراز مدت قطعات رايانه آسيب مي بينند. در اين جا به روش صحيح آن مي پردازيم.
براي اين کار: Windows Task Manger را باز کنيد ( Ctrl + Alt + Del )از منوي Shut Down در حالي که کليد Ctrl را نگه داشته ايد بر روي Turn Off کليک کنيد. حال خواهيد ديد که پس از 4 ثانيه رايانه شما خاموش مي شود.
نکته: اين ترفند بر روي تمامي گزينه هاي منوي Shut Down عملي خواهد بود، براي مثال مي توان به جاي خاموش کردن سريع اين بار بر روي Restart کليک کنيد تا رايانه 4 ثانيه بعد Restart بشود.

[ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:,

] [ 10:55 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

SUPERAntiSpyware Professional 5.6.1018 Final

برنامه های جاسوسی امروزه به عنوان یکی از مخرب ترین ابزارهایی می باشند که ممکن است بر روی یک سیستم کامپیوتری نصب شوند. دزدی اطلاعات و هویت افراد ممکن است خسارات سنگینی را به بار آورد و این خسارات زمانی بیشتر می شود که یک شرکت با چنین مشکلی مواجه شده و اطلاعات تجاری آن توسط ابزارهای جاسوسی برای رقیبان و یا افراد مختلف دیگر برای سو استفاده ارسال شود. بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در زمینه های امنیتی اقدام به ساخت برنامه های ضد ویروس می نمایند ، ابزارهای ضد جاسوسی نیز در بخشی از نرم افزار قرار می دهند و یا این که یک نرم افزار کاملا مجزا برای مبارزه با برنامه های جاسوسی طراحی می کنند.SUPERAntiSpyware نام نرم افزاری حرفه ای برای نابودی و مبارزه با برنامه های جاسوسی می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا در کوتاه ترین زمان اقدام به پاکسازی سیستم خود از برنامه های جاسوسی نصب شده بنمایند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی نیز برخوردار می باشد که کاربران با استفاده از این ویژگی های به راحتی می توانند مشکلات خود را در زمینه یاد شده بر طرف نمایند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به جستجوی کامل سیستم در تمامی بخش ها اشاره نمود. این نرم افزار قادر است تا Spyware, Adware, Malware, Trojans, Dialers, Worms, KeyLoggers, HiJackers, Parasites, Rootkits را شناسایی کند. این نرم افزار محصولی از SUPER Anti Spyware می باشد.


قابلیت های  نرم افزار SUPERAntiSpyware ‬:

  • نظارت دائم بر سیستم و فایل ها
  • توانایی چک نمودن فایل های دانلود شده
  • جلوگیری از اجرای برنامه های جاسوسی
  • قابليت شناسائي انواع و اقسام Trojans, Dialers, Malware, Browser hijackers و...
  • شناسایی برنامه های مخرب جاسوسی در سیستم و پاکسازی کامل آن ها
  • سرعت فوق العاده در اسكن برنامه ها
  • کنترل و نظارت دائم بر تمام نقاط حساس و آسیب پذیر
  • قابلیت به روز رسانی نرم افزار و بانک اطلاعاتی آن
  • جلوگیری از انتشار ابزارها و برنامه های جاسوسی
  • دارای پایگاه داده ای قدرتمند و کامل به منظور شناسایی تمامی ویروس ها
  • نظارت بر پروسه های در حال اجرای سیستم

[ دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 12:1 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

نرم افزاری که در این پست برای شما آپ کردم نرم افزاری ساده و آسان می باشد که به آسانی روی سیستم شما نصب می شود و می تواند با توجه به تنظیماتی که شما انجام دادید فایل های فلش و مموری های که به سیستم شما وصل می شود می توانید فایل های تعیین کرده را بدون نشان دادن موردی کپی نماید. این نرم افزار توسط یک برنامه نویس ایرانی نوشته شده است و زبان این برنامه کامل فارسی می باشد.

 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 11:37 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

فایل ها یا اطلاعاتی دارید که با جدیدترین متدهای روز رمزنگاری شده اند ؟ Elcomsoft نام نرم افزاری بسیار قدرتمند جهت بازکردن انواع قفل های رایانه ای که به صورت رایگان از میهن سایبر قابل دریافت می باشد .از متدهای قدرتمند رمزنگاری روز دنیا می توان به متدهایی چون crypto container , BitLocker To Go و … اشاره کرد که این نرم افزار از پس بازگشایی این متدها بر میاد اونم به ساده ترین روش ممکن .


ادامه مطلب

[ دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 11:26 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه