اقداماتی وجود دارد که می توان در مواقع فوری و ضروری انجام داد. موبایل شما می تواند یک نجات دهنده زندگی یا یک ابزار فوری برای نجات باشد.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:,

] [ 9:44 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

هک به معنای دسترسی، ایجاد تغییر و یا سوءاستفاده از اطلاعات شخصی دیگران است که امروزه به عنوان یکی از بزرگترین مشکلات دنیای دیجیتال محسوب می‌شود.


مهر: نفوذ به دنیای مجازی کاربران و استفاده از اطلاعات شخصی آنها در اینترنت به امری فراگیر تبدیل شده و در این میان هک تلفن همراه ابعاد محسوس تری پیدا کرده است اما در کشور ما به دلیل ناآگاهی افراد در حال تبدیل به یک معضل جدی است.


ادامه مطلب

[ دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,

] [ 17:14 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

در این پست شمارا با کدهای IMEI گوشی های تلفن های همراه بیشتر آشنا خواهیم نمود و با استفاده از این اطلاعات که به شما یاد خواهیم داد می توانید اطلاعات تلفن همراه خو یا هرکس دیگری که کد imei را داشته باشید را به دست آورید یادگیری این پست برای تمامی افراد مهم و ضروری می باشد .  IMEI مخفف عبارت International Mobile Equipment Identity است .ساده ترین راه دستیابی به این کد در تلفن همراه زدن کد #۰۶#* یا متن نوشته شده برروی کارت تلفن همراه می باشد .با خواندن ادامه این مطلب این ترفند ناب را خواهید آموخت … و باید بدانید از طریق این سایت می توان به Factory Unlocked گوشی های آیفون شرکت اپل دست یابید .

 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 11:46 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه