اگر iPhone را برترین گوشی حال حاضر دنیا ندانیم ، حدأقل میتوان آن را یکی از برترین گوشی های موجود در جهان دانست. iPhone و پس از آن iPhone نسل سوم ، یکی از ابتکارات شرکت اپل بود که با استقبال بی سابقه ای روبرو شد. ظاهر بسیار شیک و زیبا، توانمندی های فنی متعدد ، صفحه لمسی چندگانه و بسیاری از نکات مثبت دیگر باعث شده است تا iPhone به یک گوشی محبوب در میان کاربران تبدیل گردد. iPhone نیز ترفندهای مختلفی دارد که هم اکنون قصد داریم کلیه کدهای مخفی این گوشی را برای شما بازگو کنیم. با بهره گیری از این کدها میتوانید به اعماق iPhone دسترسی پیدا کنید.

ادامه مطلب

[ پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:,

] [ 9:49 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

اقداماتی وجود دارد که می توان در مواقع فوری و ضروری انجام داد. موبایل شما می تواند یک نجات دهنده زندگی یا یک ابزار فوری برای نجات باشد.


ادامه مطلب

[ پنج شنبه 14 شهريور 1392برچسب:,

] [ 9:44 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

برای حمایت از ما بر روی تبلیغات کلیک کنید

 

Hack co

 

 

[ یک شنبه 3 شهريور 1398برچسب:,

] [ 9:58 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

با سلام

به تمام کاربران این شرکت به اطلاع میرسانم که از اوایل مهر به تمام کاربرانی که در خبرنامه ثبت نام کردند و عضو شدند دوره های اموزش ویروس نویسی ارائه میگردد

[ یک شنبه 3 شهريور 1392برچسب:,

] [ 9:39 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

به اطلاع کلیه دوستان عزیز میرسانم شرکت هک قصد واگذاری تمامی امتیازات خود میباشد متقاصیان شرایط خود را به اطلاع مدیر شرکت برسانند

با تشکر

[ دو شنبه 21 مرداد 1392برچسب:,

] [ 9:57 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

در این قسمت برای شما اعضای شرکت نرم افزاری قرار داده ایم تا با آن به تمام کد های مخفی موبایل های نوکیا،سامسونگ،ال جی.... دسترسی کامل داشته باشید ...

دانلود در ادمه مطلب


ادامه مطلب

[ یک شنبه 23 تير 1392برچسب:,

] [ 9:26 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

در ویندوز 7، به جای نوار وظیفه یا Taskbar سنتی یک نوار جدیدتری با عنوان Aero Shake قرار داده شده است که البته به طور پیش فرض فعال نیست. این موضوع (ترفندستان) به دلیل عدم پایدار بودن این Taskbar جدید است و قطعأ در نسخه نهایی به طور پیش فرض در ویندوز 7 قرار داده میشود. با این حال شما میتوانید قفل آن را باز کرده و از آن استفاده کرده و لذت ببرید. بدین منظور:


ادامه مطلب

[ دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:,

] [ 10:30 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

هک به معنای دسترسی، ایجاد تغییر و یا سوءاستفاده از اطلاعات شخصی دیگران است که امروزه به عنوان یکی از بزرگترین مشکلات دنیای دیجیتال محسوب می‌شود.


مهر: نفوذ به دنیای مجازی کاربران و استفاده از اطلاعات شخصی آنها در اینترنت به امری فراگیر تبدیل شده و در این میان هک تلفن همراه ابعاد محسوس تری پیدا کرده است اما در کشور ما به دلیل ناآگاهی افراد در حال تبدیل به یک معضل جدی است.


ادامه مطلب

[ دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,

] [ 17:14 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

پیدا کردن کد امنیتی مادر تقریبا تمام گوشی های نوکیا ، این بار ترفندی بسیار آسان و عملی و مفید قرار دادیم تا بدون استفاده از نرم افزار و ثبت نام در سایتی به راحتی و بدون هیچ دردسر کد امنیتی یا همون Security Code گوشی خود را پیدا کنید ، طریقه پیدا کردن کد امنیتی مادر برای تمام گوشی های نوکیا را در ادامه مطلب مطالعه کنید .


ادامه مطلب

[ دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,

] [ 17:9 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

حمله‌ی اینترنتی که تنها یک شرکت را هدف قرار داده بود به یکی از بزرگ‌ترین حملات اینترنتی از نوع DDoS تاریخ اینترنت بدل شد. این حمله که اخیراً به ساختارهای فیزیکی و سخت‌افزاری اینترنت آسیب رسانده موجب شده تا سرعت ارتباطات اینترنتی در قاره‌ی اروپا کند شود. بیایید به پشت پرده‌ی این حمله اینترنتی نگاهی بیاندازیم.


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:35 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

ارتش موسوم به SEA با ارسال چندین توئیت غیر معمول، روی صفحه توئیتر بزرگترین شبکه تلویزیونی انگلیس، پیامهای خود را به جهانیان منتقل کرد. 


مدیران آی تی وی تایید کردند که هک شده اند و بدنبال این هک شدن، پیامهای نامربوط را پاک کرده اند.
 


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:17 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

با اضافه کردن نوار ابزار گوگل به مرورگرتان، از این پس می توانید کار جستجو را با سرعت و راحتی بیش تری انجام دهید.

.....


ادامه مطلب

[ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:15 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

بیش از نیمی از نرم افزارهای آی فون و اندرویید اطلاعات را بدون اطلاع و اجازه کاربر برای شرکای تبلیغاتی ارسال می کنند.
بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، 101 نرم افزاری که محبوبیت زیادی در میان کاربران دارد مورد آزمایش قرار گرفت که براساس آن مشخص شد 56 نرم افزار، مشخصات کاربر را برای شرکت های دیگر بدون موافقت و اجازه وی ارسال می کنند، 47 نرم افزار موقعیت مکانی کاربر را و پنج درصد سن، جنسیت و دیگر اطلاعات شخصی را برای افراد بیگانه ارسال می کنند.

 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:12 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

به گزارش گروه "فضاي مجازي " خبرگزاري فارس، وبلاگ بلوغ سياسي نوشت: گروه ارتش آفتاب با سابقه نفوذ به وبسايت‌هايي نظير سازمان فضايي آمريكا ناسا و بيش از 500 سايت انگليسي بار ديگر به مناسبت 8 آبان ماه در اقدامي ميهن‌پرستانه، روز نوجوان در حركتي فرهنگي بعد از يك هفته تلاش بي وقفه موفق به نفوذ به سروري شد كه تمامي محتواي مربوط به 16 وبسايت غير اخلاقي كه در راس آنها وبسايت 58 ام جهان از نظر بازديد نيزقرار دارد .


ادامه مطلب

[ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:10 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

هكر روسي با نام [شايد مستعار] Monstr احتمالا يكي از موفق‌ترين پيشگامان هك در جهان در خلق ويروس‌هاي كامپيوتري است كه به نام ZeuS نام گرفته است. او بعد از خلق اين ويروس ، آنرا بواسطه‌هايي به تمام دنيا فروخت! جالب است كه برخي براي استفاده از اين نرم‌افزار تا 4000 دلار به وي پرداخت كردند...


ادامه مطلب

[ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:,

] [ 10:59 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

با يک ترفند ساده شما مي توانيد رايانه خود را در 4 ثانيه به صورت استاندارد خاموش کنيد، اين کار با نگه داشتن کليد پاور نيز امکان پذير است، اما در دراز مدت قطعات رايانه آسيب مي بينند. در اين جا به روش صحيح آن مي پردازيم.
براي اين کار: Windows Task Manger را باز کنيد ( Ctrl + Alt + Del )از منوي Shut Down در حالي که کليد Ctrl را نگه داشته ايد بر روي Turn Off کليک کنيد. حال خواهيد ديد که پس از 4 ثانيه رايانه شما خاموش مي شود.
نکته: اين ترفند بر روي تمامي گزينه هاي منوي Shut Down عملي خواهد بود، براي مثال مي توان به جاي خاموش کردن سريع اين بار بر روي Restart کليک کنيد تا رايانه 4 ثانيه بعد Restart بشود.

[ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:,

] [ 10:55 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

پژوهشگران امنيتي ترند ميکرو از کشف بدافزار جاسوسي جديدي خبر داده اند که ابزارهاي رايانه اي سازمان هاي دولتي و غير دولتي در بيش از ۱۱۰ کشور جهان را آلوده کرده است. بدافزارجديد به نام سيف نت (SafeNet) وظيفه جاسوسي از رايانه هاي ميزبان را برعهده دارد ...


ادامه مطلب

[ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:,

] [ 10:51 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

یک هکر ادعا کرد که تنها با کمک یک تلفن اندرویدی قادر به ربودن یک هواپیمای کامل است. هوگو تسو، مشاور امنیتی و خلبان آموزش دیده در خلال سخنرانی‌اش در کنفرانس اختصاصی هک در آمستردام توضیح داد که امکان ساخت اپلیکیشن اندرویدی برای کنترل سیستم مدیریت پرواز در هواپیما وجود دارد. او گفت هکرها قادر هستند تا کنترل کامل هواپیما را از طریق یک ابزار اندرویدی در دست بگیرند.


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:12 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

شرکت اچ تی سی یک شرکت تایوانی سازنده گوشی‌های تلفن هوشمند است که در سال ۱۹۹۷ پایه گذاری شد.

این شرکت که در ابتدا High Tech Computer Corporation نام داشت پیشتر به ساخت کامپیوترهای نوت‌بوک مشغول بود اما از سال ۱۹۹۸ وارد بازار تلفن‌های همراه هوشمند و مخصوصاً لمسی شد. اولین تلفن همراه هوشمند شرکت اچ تی سی در سال ۲۰۰۰ معرفی شد و یکی از اولین تلفن‌های لمسی دنیا محسوب می‌شد.

این شرکت سابقه ....


ادامه مطلب

[ دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 12:22 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

SUPERAntiSpyware Professional 5.6.1018 Final

برنامه های جاسوسی امروزه به عنوان یکی از مخرب ترین ابزارهایی می باشند که ممکن است بر روی یک سیستم کامپیوتری نصب شوند. دزدی اطلاعات و هویت افراد ممکن است خسارات سنگینی را به بار آورد و این خسارات زمانی بیشتر می شود که یک شرکت با چنین مشکلی مواجه شده و اطلاعات تجاری آن توسط ابزارهای جاسوسی برای رقیبان و یا افراد مختلف دیگر برای سو استفاده ارسال شود. بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در زمینه های امنیتی اقدام به ساخت برنامه های ضد ویروس می نمایند ، ابزارهای ضد جاسوسی نیز در بخشی از نرم افزار قرار می دهند و یا این که یک نرم افزار کاملا مجزا برای مبارزه با برنامه های جاسوسی طراحی می کنند.SUPERAntiSpyware نام نرم افزاری حرفه ای برای نابودی و مبارزه با برنامه های جاسوسی می باشد که به کمک آن کاربران قادرند تا در کوتاه ترین زمان اقدام به پاکسازی سیستم خود از برنامه های جاسوسی نصب شده بنمایند. این نرم افزار از ویژگی های مختلفی نیز برخوردار می باشد که کاربران با استفاده از این ویژگی های به راحتی می توانند مشکلات خود را در زمینه یاد شده بر طرف نمایند. از ویژگی های موجود در این نرم افزار می توان به جستجوی کامل سیستم در تمامی بخش ها اشاره نمود. این نرم افزار قادر است تا Spyware, Adware, Malware, Trojans, Dialers, Worms, KeyLoggers, HiJackers, Parasites, Rootkits را شناسایی کند. این نرم افزار محصولی از SUPER Anti Spyware می باشد.


قابلیت های  نرم افزار SUPERAntiSpyware ‬:

  • نظارت دائم بر سیستم و فایل ها
  • توانایی چک نمودن فایل های دانلود شده
  • جلوگیری از اجرای برنامه های جاسوسی
  • قابليت شناسائي انواع و اقسام Trojans, Dialers, Malware, Browser hijackers و...
  • شناسایی برنامه های مخرب جاسوسی در سیستم و پاکسازی کامل آن ها
  • سرعت فوق العاده در اسكن برنامه ها
  • کنترل و نظارت دائم بر تمام نقاط حساس و آسیب پذیر
  • قابلیت به روز رسانی نرم افزار و بانک اطلاعاتی آن
  • جلوگیری از انتشار ابزارها و برنامه های جاسوسی
  • دارای پایگاه داده ای قدرتمند و کامل به منظور شناسایی تمامی ویروس ها
  • نظارت بر پروسه های در حال اجرای سیستم

[ دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 12:1 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

در این پست شمارا با کدهای IMEI گوشی های تلفن های همراه بیشتر آشنا خواهیم نمود و با استفاده از این اطلاعات که به شما یاد خواهیم داد می توانید اطلاعات تلفن همراه خو یا هرکس دیگری که کد imei را داشته باشید را به دست آورید یادگیری این پست برای تمامی افراد مهم و ضروری می باشد .  IMEI مخفف عبارت International Mobile Equipment Identity است .ساده ترین راه دستیابی به این کد در تلفن همراه زدن کد #۰۶#* یا متن نوشته شده برروی کارت تلفن همراه می باشد .با خواندن ادامه این مطلب این ترفند ناب را خواهید آموخت … و باید بدانید از طریق این سایت می توان به Factory Unlocked گوشی های آیفون شرکت اپل دست یابید .

 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 11:46 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

نرم افزاری که در این پست برای شما آپ کردم نرم افزاری ساده و آسان می باشد که به آسانی روی سیستم شما نصب می شود و می تواند با توجه به تنظیماتی که شما انجام دادید فایل های فلش و مموری های که به سیستم شما وصل می شود می توانید فایل های تعیین کرده را بدون نشان دادن موردی کپی نماید. این نرم افزار توسط یک برنامه نویس ایرانی نوشته شده است و زبان این برنامه کامل فارسی می باشد.

 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 11:37 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

فایل ها یا اطلاعاتی دارید که با جدیدترین متدهای روز رمزنگاری شده اند ؟ Elcomsoft نام نرم افزاری بسیار قدرتمند جهت بازکردن انواع قفل های رایانه ای که به صورت رایگان از میهن سایبر قابل دریافت می باشد .از متدهای قدرتمند رمزنگاری روز دنیا می توان به متدهایی چون crypto container , BitLocker To Go و … اشاره کرد که این نرم افزار از پس بازگشایی این متدها بر میاد اونم به ساده ترین روش ممکن .


ادامه مطلب

[ دو شنبه 23 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 11:26 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

شرکت نفوذ قصد دارد به کابران عضو خدماتی ویژه ارائه دارد این خدمات در جهت افزایش سطح علمی کاربران عضو در زمینه هک و حملات سایبری و دنیای کامپیوتر است .

خدمات:

1. آموزش هک و حملات سایبری

2. محافظت اطلاعات

3. استفاده از تمامی خدمات شرکت

4. آموزش های دز زمینه وب و موبایل

5. باز گشایی رمز

...

علاقه مندان می توانند جهت عضویت  و استفاده از خدمات به لینک زیر مراجعه کنند...

عضویت

[ دو شنبه 23 ارديبهشت 1398برچسب:,

] [ 11:7 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

 

ترفند های گوشی های نوکیا

#06#*
سریال نامبر گوشی نوکیا را نشان میدهد

#92702689#*
نمایش : سریال نامبر گوشی نوکیا ، تاریخ ساخت ، تاریخ فروش ، تاریخ آخرین تعمیرات ( 0000 به معنای نداشتن تعمیر قبلی) برای خروج از این صفحه باید گوشی را خاموش و دوباره روشن کنید.


 



ادامه مطلب

[ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 12:1 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

یکی از امکاناتی که برای اولین بار در ویندوز 7 رونمایی شده است قابلیت Scan and Fix است که در قالب یک پنجره به هنگام اتصال فلش دیسک و به طور کلی دیسک های برداشتنی (Removable Disk) به دستگاه نمایش داده می‌شود. کاربرد Scan and Fix در اسکن و تعمیر مشکلات سیستمی سخت‌‌افزارهایی که است که به کامپیوتر متصل می‌شوند. در صورتی که به این قابلیت علاقه‌ای ندارید با استفاده از ترفندی که هم‌اکنون به معرفی آن خواهیم پرداخت می‌توانید آن را غیرفعال کنید.



ادامه مطلب

[ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 9:11 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]


در این ترفند قصد داریم به معرفی نحوه ساخت یک فولدر با قابلیت‌های خاص بپردازیم. فولدری که پس از ورود به آن می‌توانید به کلیه تنظیمات ویندوز در گروه‌بندی‌های مختلف دسترسی داشته باشید. از این رو این فولدر را می‌توانیم یک فولدر جادویی بنامیم.

بدین منظور:
در هر محلی نظیر صفحه دسکتاپ  یک فولدر جدید ایجاد کنید (با استفاده از راست کلیک بر روی فضای خالی و انتخاب New > Folder).
سپس عبارت زیر را عیناً Copy کرده و به عنوان نام فولدر قرار دهید:
Tarfandse7en.{ED7BA470-8E54-465E-825C-99712043E01C}
 
بر روی فولدر ایجاد شده به نام Tarfandse7enدوبار کلیک کنید.
در این فولدر جادویی می‌توانید تمامی تنظیمات ویندوز را در یک مکان در اختیار داشته باشید.



[ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 9:2 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات، این خبرگزاری در اقدامی عجیب پیش از آنکه گوشی هوشمند iPhone 5 از سوی اپل معرفی شود، هزینه قطعات به کار رفته در آن را برآورد کرد. به گفته خبرگزاری Boomberg، در مدل جدید گوشی هوشنمد اپل از پردازنده دوهسته‌ای A5، ۵۱۲ مگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی استفاده شده است که کارشناسان مجموع هزینه قطعات یاد شده و دیگر بخش‌های این گوشی را ۲۷۰ دلار برآورد کرده‌اند.

اگر پیش‌بینی‌های کارشناسان درست باشد، سود اپل از فروش هر دستگاه iPhone 5 نسبت به مدل قبلی این محصول با رشد ۵۶٫۴ درصدی به ۶۲۰ دلار می‌رسد. البته در این برآورد تمام هزینه‌های این گوشی هوشمند در نظر گرفته نشده است. این سود بسته به اهداف اپل در جریان تولید این محصول می‌تواند تغییر کند و اگر اپل برای آن رم، حافظه داخلی و … بیشتری در نظر بگیرد، آن را با قیمت متفاوتی تولید و عرضه خواهد کرد.

لازم به ذکر است که اپل هر دستگاه گوشی هوشمند iPhone 4 را با هزینه‌ ۱۸۷٫۵۱ دلاری تولید کرد.

 


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 18 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 8:50 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

سرقت خودروهای جدید با کمک ارسال پیامک، از کار انداختن سیستم های امنیتی خانه ها و اعلام آسیب پذیری بالای سیستم عامل «کروم» از جمله رویدادهای مهم و هشدار دهنده در کنفرانس امنیتی کلاه سیاه در «لاس وگاس» بوده اند.
به گزارش مهر، هکرهای خوب و متخصصان امنیت شبکه از سرتاسر جهان با آغاز کنفرانس سالانه کلاه سیاه در «لاس وگاس» آمریکا، برای چهار روز گرد هم جمع می شوند تا به بررسی رویدادهای اخیر در زمینه حملات سایبری ، آسیب پذیری های نرم افزاری و اینترنتی و دیگر نقطه ضعف های امنیتی در انواع تجهیزات بپردازند.


ادامه مطلب

[ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 12:42 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

[ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 12:37 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

با یک ترفند ساده شما می‌توانید کامپیوتر خود را در 4 ثانیه به صورت استاندارد خاموش کنید،این کار با نگه داشتن کلید پاور نیز امکان پذیر است اما در دراز مدت قطعات کامپیوتر آسیب می‌بینند در این جا به روش صحیح آن می‌پردازم. برای این کار: Windows Task Manger را باز کنید(Ctrl+Alt+Del) از منوی Shut Down در حالی که کلید Ctrl را نگه داشته اید بر روی Turn Off کلیک کنید. حال خواهید دید که پس از 4 ثانیه کامپیوتر شما خاموش می‌شود. نکته : این ترفند بر روی تمامی گزینه های منوی Shut Down عملی خواهد بود برای مثال می‌توان به جای خاموش کردن سریع اینبار بر روی Restart کلیک کنید تا کامپیوتر 4 ثانیه بعد Restart بشود.

[ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 12:34 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

در ویندوز 8 امکان راست کلیک بر روی فایل‌ها و انتخاب گزینه‌ی Pint to Start جهت اضافه کردن (سنجاق کردن) آن‌ها به صفحه‌ی Start تنها محدود به فایل‌های اجرایی و شورتکات‌ها می‌باشد. بدین معنا که در صورت رایت کلیک بر روی یک فایل با فرمت متفرقه، گزینه‌ی Pint to Start پدیدار نمی‌شود و طبعیتاً امکان سنجاق کردن آن به صفحه‌ی Start از این طریق نیست. با استفاده از ترفندی که هم‌اکنون برای شما بازگو خواهیم کرد می‌توانید گزینه‌ی Pin to Start را در منوی راست کلیک کلیه فایل‌ها فعال کنید...

 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 11:51 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

 

#06#*

سریال نامبر گوشی ( IMEI )

#9999#*

برای دیدن تمامی رمز ها به ادامه مطلب بروید...


ادامه مطلب

[ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:,

] [ 11:42 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

برای این کار ابتدا باید روی فایل مورد نظر راست کلیک کنید و بعد روی گزینه ی send to رفته و از لیست رو به رو گزینه یCompressed (zipped)Folder را انتخاب کنید بعد از send کردن فایل مورد نظر به Compressed (zipped)Folder یک پوشه از نوع zip شده در کنار فایل مورد نظر به وجود می آید و با باز کردن آن پوشه جدید(zip ) کپی فایلی که به  Compressed (zipped)Folder سند شده بود مشاهده می کنید و بعد برای پسورد گذاری روی فایل کافی است در داخل پوشه جدید راست کلیک کنید(حتما باید در اطراف فایل راست کلیک کنید) وبعد رو گزینه ی Add a Password  کلیک کنید بعد از کلیک کردن، کادر Add Password باز می شود و حالا باید در قسمتPassword  رمز مورد نظر را بنویسید ودر قسمت پایین هم تکرار کلمه ی رمز را بنویسید حالا وقتی بخواهید فایل(نه پوشه) را باز کنید از شما پسورد می خواهد. حالا می توانید فایل اصلی را پاک کنید و از این فایلی که حالا رمز دار شده استفاده کنید.
سه نکته بسیار مهم:
1-
ابتدا برای امتحان ترفند یک فایل کم حجم انتخاب کنید مانند یک عکس تا به روند کار به خوبی اشنا شوید.
2-
ممکن است فایل هایی که حجم زیادی داشته باشند زمان این کار طول بکشد.
3-
نام فایل اصلی حتما باید انگلیسی باشد.



 

[ دو شنبه 16 ارديبهشت 1392برچسب:کامپیوتر ,رمزگذاری,,

] [ 11:34 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه