در ویندوز 7، به جای نوار وظیفه یا Taskbar سنتی یک نوار جدیدتری با عنوان Aero Shake قرار داده شده است که البته به طور پیش فرض فعال نیست. این موضوع (ترفندستان) به دلیل عدم پایدار بودن این Taskbar جدید است و قطعأ در نسخه نهایی به طور پیش فرض در ویندوز 7 قرار داده میشود. با این حال شما میتوانید قفل آن را باز کرده و از آن استفاده کرده و لذت ببرید. بدین منظور:


ادامه مطلب

[ دو شنبه 27 خرداد 1392برچسب:,

] [ 10:30 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

هک به معنای دسترسی، ایجاد تغییر و یا سوءاستفاده از اطلاعات شخصی دیگران است که امروزه به عنوان یکی از بزرگترین مشکلات دنیای دیجیتال محسوب می‌شود.


مهر: نفوذ به دنیای مجازی کاربران و استفاده از اطلاعات شخصی آنها در اینترنت به امری فراگیر تبدیل شده و در این میان هک تلفن همراه ابعاد محسوس تری پیدا کرده است اما در کشور ما به دلیل ناآگاهی افراد در حال تبدیل به یک معضل جدی است.


ادامه مطلب

[ دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,

] [ 17:14 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

پیدا کردن کد امنیتی مادر تقریبا تمام گوشی های نوکیا ، این بار ترفندی بسیار آسان و عملی و مفید قرار دادیم تا بدون استفاده از نرم افزار و ثبت نام در سایتی به راحتی و بدون هیچ دردسر کد امنیتی یا همون Security Code گوشی خود را پیدا کنید ، طریقه پیدا کردن کد امنیتی مادر برای تمام گوشی های نوکیا را در ادامه مطلب مطالعه کنید .


ادامه مطلب

[ دو شنبه 13 خرداد 1392برچسب:,

] [ 17:9 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

حمله‌ی اینترنتی که تنها یک شرکت را هدف قرار داده بود به یکی از بزرگ‌ترین حملات اینترنتی از نوع DDoS تاریخ اینترنت بدل شد. این حمله که اخیراً به ساختارهای فیزیکی و سخت‌افزاری اینترنت آسیب رسانده موجب شده تا سرعت ارتباطات اینترنتی در قاره‌ی اروپا کند شود. بیایید به پشت پرده‌ی این حمله اینترنتی نگاهی بیاندازیم.


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:35 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

ارتش موسوم به SEA با ارسال چندین توئیت غیر معمول، روی صفحه توئیتر بزرگترین شبکه تلویزیونی انگلیس، پیامهای خود را به جهانیان منتقل کرد. 


مدیران آی تی وی تایید کردند که هک شده اند و بدنبال این هک شدن، پیامهای نامربوط را پاک کرده اند.
 


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:17 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

با اضافه کردن نوار ابزار گوگل به مرورگرتان، از این پس می توانید کار جستجو را با سرعت و راحتی بیش تری انجام دهید.

.....


ادامه مطلب

[ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:15 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

بیش از نیمی از نرم افزارهای آی فون و اندرویید اطلاعات را بدون اطلاع و اجازه کاربر برای شرکای تبلیغاتی ارسال می کنند.
بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، 101 نرم افزاری که محبوبیت زیادی در میان کاربران دارد مورد آزمایش قرار گرفت که براساس آن مشخص شد 56 نرم افزار، مشخصات کاربر را برای شرکت های دیگر بدون موافقت و اجازه وی ارسال می کنند، 47 نرم افزار موقعیت مکانی کاربر را و پنج درصد سن، جنسیت و دیگر اطلاعات شخصی را برای افراد بیگانه ارسال می کنند.

 


ادامه مطلب

[ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:12 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

به گزارش گروه "فضاي مجازي " خبرگزاري فارس، وبلاگ بلوغ سياسي نوشت: گروه ارتش آفتاب با سابقه نفوذ به وبسايت‌هايي نظير سازمان فضايي آمريكا ناسا و بيش از 500 سايت انگليسي بار ديگر به مناسبت 8 آبان ماه در اقدامي ميهن‌پرستانه، روز نوجوان در حركتي فرهنگي بعد از يك هفته تلاش بي وقفه موفق به نفوذ به سروري شد كه تمامي محتواي مربوط به 16 وبسايت غير اخلاقي كه در راس آنها وبسايت 58 ام جهان از نظر بازديد نيزقرار دارد .


ادامه مطلب

[ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:10 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

هكر روسي با نام [شايد مستعار] Monstr احتمالا يكي از موفق‌ترين پيشگامان هك در جهان در خلق ويروس‌هاي كامپيوتري است كه به نام ZeuS نام گرفته است. او بعد از خلق اين ويروس ، آنرا بواسطه‌هايي به تمام دنيا فروخت! جالب است كه برخي براي استفاده از اين نرم‌افزار تا 4000 دلار به وي پرداخت كردند...


ادامه مطلب

[ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:,

] [ 10:59 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

با يک ترفند ساده شما مي توانيد رايانه خود را در 4 ثانيه به صورت استاندارد خاموش کنيد، اين کار با نگه داشتن کليد پاور نيز امکان پذير است، اما در دراز مدت قطعات رايانه آسيب مي بينند. در اين جا به روش صحيح آن مي پردازيم.
براي اين کار: Windows Task Manger را باز کنيد ( Ctrl + Alt + Del )از منوي Shut Down در حالي که کليد Ctrl را نگه داشته ايد بر روي Turn Off کليک کنيد. حال خواهيد ديد که پس از 4 ثانيه رايانه شما خاموش مي شود.
نکته: اين ترفند بر روي تمامي گزينه هاي منوي Shut Down عملي خواهد بود، براي مثال مي توان به جاي خاموش کردن سريع اين بار بر روي Restart کليک کنيد تا رايانه 4 ثانيه بعد Restart بشود.

[ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:,

] [ 10:55 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

پژوهشگران امنيتي ترند ميکرو از کشف بدافزار جاسوسي جديدي خبر داده اند که ابزارهاي رايانه اي سازمان هاي دولتي و غير دولتي در بيش از ۱۱۰ کشور جهان را آلوده کرده است. بدافزارجديد به نام سيف نت (SafeNet) وظيفه جاسوسي از رايانه هاي ميزبان را برعهده دارد ...


ادامه مطلب

[ دو شنبه 6 خرداد 1392برچسب:,

] [ 10:51 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

یک هکر ادعا کرد که تنها با کمک یک تلفن اندرویدی قادر به ربودن یک هواپیمای کامل است. هوگو تسو، مشاور امنیتی و خلبان آموزش دیده در خلال سخنرانی‌اش در کنفرانس اختصاصی هک در آمستردام توضیح داد که امکان ساخت اپلیکیشن اندرویدی برای کنترل سیستم مدیریت پرواز در هواپیما وجود دارد. او گفت هکرها قادر هستند تا کنترل کامل هواپیما را از طریق یک ابزار اندرویدی در دست بگیرند.


ادامه مطلب

[ چهار شنبه 1 خرداد 1392برچسب:,

] [ 11:12 ] [ مدیر شرکت ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه